piątek, 17 czerwca 2016

Rewolucja w MLM – Jak Budiwać Biznes MLM w XXI wieku


Wiadomość, Która Otworzy Oczy Sfrustrowanym
Network Marketerom…


Drogi Networkerze:


  • Masz już dosyć zawracania głowy swojej rodzinie i znajomym 
  • Wydałeś kupę kasy na różne broszury, ulotki, prezentacje biznesowe itd.
  • Jesteś zrozpaczony, ponieważ nawet droga reklama w Internecie nie zapewniła Ci żadnych
  • nowych współpracowników…
… nie tak dawno mogłem powiedzieć dokładnie to samo o sobie. 
Fundamenty, na których bazuje mój poradnik posiadają setki zwolenników na całym świecie – wliczając w to największych guru marketingu sieciowego, jak np. Mike Dillard czy Jacek Dudzic w Polsce.

Gdy zaczynałem moją karierę w marketingu sieciowym, to… 


… Miałem ogromny problem z pozyskaniem nawet jednego współpracownika !
Miałem wtedy 22 lata i przez 2 lata w marketingu sieciowym pozyskałem zaledwie tylko dwóch współpracowników.
Obojętnie jak mocno się starałem, obojętnie co robiłem, to i tak nie byłem wstanie odnieść upragnionego sukcesu. Mimo, że pracowałem bardzo ciężko i mimo, że słuchałem wszystkich rad mojego sponsora i upline.
Jeździłem prawie na każde spotkanie, robiłem prezentacje biznesowe w domu i zapraszałem gości na szkolenia z liderami, inwestowałem co miesiąc każdą złotówkę w książki, płyty CD i w reklamę.

Gdy opowiedziałem o tym mojemu upline – o tym, że moja lista kontaktów się wyczerpała i nie wiem co mam dalej robić, to usłyszałem coś takiego…
„… musisz robić coś źle. Nasz system można bez problemu zduplikować, przecież już tyle osób odniosło dzięki temu sukces.
Musisz być po prostu pozytywnie nastawiony, musisz sobie wyznaczyć więcej celów, przesłuchać więcej płyt CD, rozmawiać z większą ilością osób (w szkole, pracy, na ulicy, w sklepie, u cioci itd.) i nie przejmować się tym, co o tobie myślą…”

Ale te wszystkie metody zamiast pomagać, tylko coraz bardziej czyściły moją kieszeń i demotywowały mnie do działania.
I szczerze mówiąc zniechęciłem się do tej branży na dobre kilka miesięcy.
Ale pewnego dnia natrafiłem na strony jednego z najlepszych specjalistów od internetowego MLMu na świecie i poznałem metody, które całkowicie odmieniły mój biznes mlm.
Na początku byłem bardzo negatywnie nastawiony. Myślałem, że jest to kolejny pseudo lider, który będzie mi kazać “polecać” a nie “sprzedawać”. Myślałem, że jest to koleś, który znowu mi powie, że mam rozmawiać z większą ilością osób… na szczęście nie miałem racji.
Poznałem zupełnie nowe i sekretne metody, które otwierają drzwi, o których istnieniu nawet nie wiedziałem.
Nauczyłem się, jak przyciągać ludzi do siebie, zamiast samemu uganiać się za nimi i robić prezentacje biznesowe.
Jedyny problem polegał na tym, że te metody były głównie przystosowane do amerykańskiego rynku.
Dlatego na ich podstawie postanowiłem stworzyć system, który również i u nas pomoże Ci pozyskiwać nowych współpracowników i generować gotówkę, nawet gdy ktoś powie nie do Twojego biznesu MLM.
Bez zaczepiania obcych ludzi na ulicy.
Bez zawracania głowy Twojej rodzinie, znajomym i sąsiadom.
I bez wyrzucania pieniędzy w błoto.

Może jesteś teraz nastawiony negatywnie, ale koniecznie czytaj dalej, ponieważ i tak nie masz nic do stracenia.


– „Byłem Zmęczonym Pracownikiem Budowlanym, Więc Odkryłem System, Który Pozwolił Mi Zwolnić Szefa!” –
Drogi przyjacielu,
Nazywam się Dariusz Kaczmarek i dosłownie za 5 minut pokażę Ci jak za pomocą programów partnerskich zarabiać kilka średnich krajowych prosto z domu i otrzymać specjalny system, który uczynił mnie niezależnym finansowo.
Kliknij w Zarejestruj Mnie i dołącz do
Akademii Biznesu:
 Akademia Biznesu

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz