poniedziałek, 27 czerwca 2016

ZAOSZCZĘDZIŁEM CZAS I ZWIĘKSZYŁEM ZYSKI


Czy wiesz jak budować Biznes MLM w Internecie? Zobacz koniecznie to szkolenie - Prosty Przepis Na Biznes MLM Online >>




Zasiądź teraz wygodnie i czytaj uważnie. Opowiem Ci historię jak to jedna decyzja, którą odkładałem ciągle na później całkowicie odmieniła mój biznes. Zyskałem dzięki temu sporo czasu i jednocześnie zwiększyłem swoje zyski. Pewnie zastanawiasz się jak to możliwe? Teraz Ci o tym opowiem.
Jak wiesz już od wielu lat zarabiam za pomocą internetu. Główną siłą napędową jest email marketing. Polega to na zbieraniu adresów e-mailowych, nawiązywaniu relacji i wreszcie sprzedaż. Ludzie zapisują się do mnie na listę, bo chcą otrzymać ode mnie jakiś gratis. Są zainteresowani konkretnym tematem i bonus, który oferuje w zamian za pozostawieniu swojego adresu e-mail jest dla nich atrakcyjny. Gdy już nawiążę z nimi relację i zdobędę ich zaufanie, to wysyłam wiadomość email do oferty czegoś co jest najczęściej rozszerzeniem tego co ich interesuje. Czy to działa? Jasne, że tak. Zachodzą oczywiście nieustannie pewne zmiany, natomiast email marketing działa bardzo dobrze cały czas.
Gdy dopiero raczkowałem w tym wszystkim byłem bez grosza więc korzystałem z narzędzi do email marketingu, które były bezpłatne. Nie chciałem wydawać pieniędzy, których tak naprawdę wtedy nie miałem. No ale coś za coś. Autoresponder był bezpłatny ale nie był za bardzo funkcjonalny. Nie dało się za jego pomocą wysyłać jednorazowego mailingu. Można było co najwyżej ustawić kolejkę wiadomości. Natomiast treść wiadomości nie można było konfigurować stosując pogrubienia, czy linkując fragment tekstu. Tak poza tym było jeszcze wiele niedociągnięć. No ale był on darmowy, przynajmniej w jakimś tam stopniu.
Dość szybko nauczyłem się budować listę mailingową. Każdego dnia pozyskiwałem około 100 nowych adresów na moje listy. To był bardzo dobry rezultat tym bardziej, że nie korzystałem z płatnych metod. Problem pojawiał się, gdy chciałem wysłać wiadomość z ofertą do wszystkich osób. Jeśli bym umieścił ją w kolejce wiadomości, to dostaliby tylko Ci, którzy otrzymali wszystkie poprzednie wiadomości. Zatem takie rozwiązanie byłoby słabe bo zamiast do wszystkich osób wysłał bym wiadomość jedynie do części.
Zaoszczędziłem czas i zwiększyłem zyskiNa początku radziłem sobie w taki sposób, że wszystkie adresy e-mail z autorespondera kopiowałem, a wiadomość wysyłałem ręcznie za pomocą zwykłej poczty. Miałem zainstalowany program do poczty Thunder Bird i to trochę pomagało. Nie mniej jednak jednorazowo mogłem wysłać wiadomość do maksymalnie 100 osób. Poczta na Gmail również miała ograniczenia, nie dało się wysłać więcej niż bodajże 500 wiadomości na dzień. To trochę komplikowało sprawę, bo po kilku tygodniach miałem na listach już parę tysięcy osób. Na dodatek lista każdego dnia rosła. Rozwiązaniem na to było wysłanie jednej wiadomości na raty i to z kilku kont pocztowych. Zajmowało to sporo czasu. Nawet kilka godzin, a z każdym następnym razem coraz dłużej. Po każdym takim ręcznie wysłanym mailingu przychodziły odpowiedzi zwrotne. Niektórzy chcieli wypisać się z listy, a nie było linku do rezygnacji. Więc taką funkcję trzeba było wykonać własnoręcznie. Znowu marnowanie czasu na rzeczy zbędne.
Długo zwlekałem z zautomatyzowaniem tych procesów. Wiedziałem, że jest mi to konieczne. Zarabiałem pieniądze przez internet z każdym wysłanym ręcznie mailingiem. Jednak kosztowało mnie to za każdym razem mnóstwo czasu i wysiłku. Rozwiązanie było proste, wystarczyło wykupić płatny autoresponder, który ma te podstawowe funkcje. Mimo to sporo czasu trwało zanim przesiadłem się na płatny autoresponder. Ale jak już to zrobiłem to była kolosalna różnica. Wysłałem wiadomość do całej swojej listy jednym kliknięciem. Nie trwało to pół dnia czy dłużej, ale krótką chwilę i każdy miał wiadomość ode mnie w swojej skrzynce. Normalnie luksus ile czasu zaoszczędziłem w ten sposób. Okazało się też, że wysłana w taki sposób wiadomość dociera skuteczniej do odbiorców. W końcu miałem statystyki, które pokazywały ile osób otwiera maila ode mnie. Wcześniej tego nie widziałem, ale po efektach widać było różnicę. Zacząłem więcej zarabiać, a pracowałem przy tym mniej.
To był milowy krok w moim marketingu. Od tego czasu już nigdy więcej nie wróciłem do ręcznego wysyłania mailingu. Zrozumiałem, że dobre narzędzia marketingowe to podstawa. Na tę chwilę stosuję narzędzia, które dostarcza Getall. Dla mnie to jest świetne rozwiązanie, bo mam autoresponder z górnej półki, który ma dużą funkcjonalność. Ale to nie wszystko, bo w pakiecie od Getall otrzymałem dużo innych narzędzi. Jest tam kreator stron, dzięki któremu w 2-3 minuty twoBiznesrze nowe strony takie jak przechwytujące, do kampanii, sprzedażowe, z video, z webinarem itp. Wiesz ile kiedyś czasu siedziałem nad stworzeniem prostej strony przechwytującej? Zajmowało mi to nawet kilka dni, bo musiałem połapać się w tym całym kodzie HTML i zrobić tak aby strona się nie rozjeżdżała. A ta jak na złość i tak za każdym razem się rozjechała. Mam również tutaj kreator formularzy, okienek popap, exit popap i całą gamę wszystkiego co jest po prostu wspaniałe i bardzo potrzebne w budowaniu listy mailingowej. Kiedyś nie miałem pojęcia jak zrobić takie wyskakujące okienko, albo ładny i wyróżniający się formularz zapisu na stronę. Owszem mogłem skorzystać z różnych płatnych narzędzi, które kosztują np. 200 dolarów na miesiąc. To i tak się by opłacało. Nauczony doświadczeniem z bezpłatnym i płatnym autoresponderem wiedziałem, że takie narzędzia przynoszą zdecydowanie większą korzyść w stosunku do kosztów jaki ponoszę. Mówiąc inaczej, najczęściej nie opłaca się korzystać z bezpłatnych narzędzi.
Co prawda jakbym miał zsumować koszt osobno każdego z tych narzędzi, to wyszła by spora suma. I to nie jednorazowo, lecz co miesięczny koszt. Jednak wszystko to mam w jednym miejscu, w pakiecie Getall, który jest najtańszy. Prawdę mówiąc za sam autoresponder równie wysokiej jakości ale innej firmy zapłaciłbym znacznie więcej niż tutaj za wszystko. Taki pakiet Getall możesz już mieć za 47 zł netto. To jest zdecydowanie najtańsza oferta. Do tego za pierwszy miesiąc zapłacisz jedynie 1 zł.Możesz przetestować wszystko tutaj za symboliczną złotówkę. Natomiast jakość tych narzędzi jest na światowym poziomie. Warto przy tym dodać, że jest to Polska firma. Jednak Polak potrafi stworzyć coś bardzo dobrego. To mnie cieszy, bo z reguły wolę wybierać polskie produkty.
Dzisiaj patrzę z sentymentem na swoje początki. Nie było łatwo. Pewnie większość ludzi by się dawno poddała. Ja jednak wytrwałem, nawet gdy trzeba było wysłać ręcznie wiadomość do kilka tysięcy osób, co trwało pół dnia. Wytrwałem nawet gdy przez kilka dni próbowałem stworzyć stronę, a ona ciągle się wysypywała. Zawsze szukałem rozwiązania i byłem w tym wytrwały. Dlatego jestem w tym miejscu, ciągle utrzymuję się i zarabiam dobre pieniądze przez internet. Teraz wiem jak ważne jest aby posiadać dobre narzędzia. Chociaż zahartowało mnie moje działanie marketingowe na początku drogi, to dziś nie chciałbym wrócić do tamtych czasów. Nie wyobrażam sobie aby nie posiadać narzędzi marketingowych, które są z tej górnej półki.

CHCESZ ZARABIAĆ PRZEZ INTERNET?

>>>Zobacz raport dzięki któremu poznasz 5 kroków do zarabiania w domu przez internet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz