sobota, 3 maja 2014

Prawda o Empower Network


Post ten piszę w jednym celu.
Piszę go, żeby powiedzieć Ci prawdę o Empower Network.
Prawdę, która wielu ludziom może się nie spodobać.
Prawdę, która dotyczy praktycznie każdej okazji biznesowej.
Tak, praktycznie każdej...
Jest sprawą jasną, że moim celem jest pozyskiwać do współpracy ludzi, którzy chcą rozwijać swój biznes w internecie.
 

Dlaczego Empower Network?

Przede wszystkim dlatego, że zawsze musi istnieć jakiś pretekst.

Tak, Empower Network to pretekst.

Każda oferta, niezależnie od tego czy jest to MLM, program partnerski czy cokolwiek innego, to pretekst.
Pretekst, w oparciu o który można zarabiać pieniądze.
 

Dlaczego ja wybrałem Empower Network?

Pozwól, że króciutko to wyjaśnię...
Jednym z głównych zadań przy budowaniu biznesu jest wykreowanie przepływu pieniężnego.
W większości wypadków myślimy o tym, żeby zarobić dużo i szybko i jest ku temu jak najbardziej odpowiednia metoda.
Metoda, którą stosują cały czas ludzie zajmujący się marketingiem internetowym.
Ja nazwałem tę metodę "Formułą Przedsprzedaży".
Wykorzystanie tej formuły jest jak najbardziej w porządku ale zarówno mnie jak i Tobie zależy na tym, żeby zarabiać stale, systematycznie, prawda?
No właśnie...
Dlatego w mojej opinii, aby kreować przepływ pieniężny, potrzebna jest oferta, która to umożliwi.
Potrzebna jest oferta, która pomoże nam zarabiać cały czas od raz pozyskanych klientów/partnerów.
 

Empower Network ma taką właśnie ofertę...

Jest oczywiście sprawą jasną, że nie tylko w Empower Network taka oferta istnieje, ponieważ w większości MLMów wymagany jest zakup miesięczny a to z kolei przekłada się na prowizję każdego miesiąca od aktywnych partnerów i klientów.
Skoro już mówimy o prowizji...
 

Wysokość Prowizji w Empower Network

Nie mogę udowodnić tego, że Empower Network jako pierwsza firma zaczęła wypłacać100% prowizji swoim partnerom ale z całą pewnością jest to jedna z pierwszych firm, które to robią.
Aspekt finansowy oraz plan markteingu to jedne z najistotniejszych elementów, które decydują o tym, czy rozpoczynamy z daną firmą współpracę, czy nie.
Mnie te właśnie elementy przekonały.
Sam plan markteingowy widziałem już wcześniej, a konkretniej w 2008 roku przy okazji innego tematu i on także mnie przekonał.
Oto jego wyjaśnienie:
Plan Marketingowy Empower Network


Co więc sprawia, że Empower Network jest atrakcyjną możliwością biznesową?

Wysokiej jakości produkty, z których pierwszy to system blogowo marketingowy, który można wykorzystać w każdym biznesie promowanym przez internet.
Plan marketingowy, który w teorii pozwala zarabiać z nieograniczonej głębokości (wróć do nagrania powyżej, jeśli chcesz zobaczyć jak to możliwe).
100% prowizji, która wpływa każdego miesiąca od raz pozyskanego partnera/klienta.
 

Czy zalety Empower Network same pozwalają zarobić tutaj pieniądze?

Nie.
Nigdy i w żadnym biznesie tradycyjnym czy internetowym tak nie było i nigdy tak nie będzie.
Jest jasne, że oferta musi być wysokiej jakości.
Jest jasne, że plan marketingowy musi być bardzo dobry.
Jest także jasne, że to my musimy chcieć działać w tym czy innym biznesie.
To jednak nie wystarczy.
Niezależnie od tego w jakim biznesie działamy, żadne jego zalety nie wystarczą żeby osiągnąć sukces (cokolwiek to słowo dla nas oznacza).
 

Kluczowe Elementy Potrzebne, Żeby Zarabiać Także W Empower Network

Nie wymyśliłem tego...
Nie jestem guru w marketingu internetowym...
Wiem jednak (bo tego się nauczyłem) że w każdym biznesie, który chcemy promować przez internet, potrzebne są 3 kluczowe elementy (tutaj  znajdziesz o nich więcej):
pojazd (oferta)
silnik (system)
paliwo (ruch)
Jeśli mielibyśmy rozpatrywać to w tych właśnie kategoriach, to Empower Network jest pojazdem.

Każdy biznes to pojazd.
Niezależnie od tego, czy mówimy o promocji MLM, sprzedaży bezpośredniej, programów partnerskich, czy pojedynczych produktów lub usług, zawsze mówimy tylko o pojeździe.
Jest oczywiście jasne, że każdy chce przemieszczać się do celu możliwie jak najlepszym pojazdem, prawda?
Dla mnie takim pojazdem w marketingu internetowym jest Empower Network.
Sam pojazd to jednak nie wszystko.
Bez silnika żadne auto daleko nie zajedzie.
Mówiąc inaczej, jeśli chcesz promować jakikolwiek biznes (także Empower Network) to musisz mieć system a więc:
- stronę (strony) przechwytującą
- kolejkę maili
- materiały video (opcjonalnie ale warto)
- stronę sprzedażową


Empower Network Ma (Prawie) Wszystko

Angażując się w Empower Network, wiedziałem, że mam ofertę oraz stronę sprzedażową.
Później znalazłem system, do którego dostęp możesz mieć także Ty, jeśli będziesz chciał ze mną współpracować w tym biznesie.
Mówię rzecz jasna o rynku anglojęzycznym.
Na rynku polskim powstał problem...
Pewnego dnia doszedłem do wniosku, że skoro takiego systemu nie ma po polsku to muszę go stworzyć i ... stworzyłem.
Później poszedłem krok dalej...
Stwierdziłem, że najlepiej będzie jeśli każdy mój partner będzie mógł korzystać z tego samego systemu więc zrobiłem wszystko tak, żeby każdy od samego początku mógł od razuwystartować, mając:
- SWOJĄ stronę przechwytującą
- SWOJĄ kolejkę maili
- SWÓJ blog przygotowany tak, aby wspierał budowę listy kontaktów
Widzisz, w mojej ocenie minimum 95% osób nie ma i nie jest w stanie od samego początku zbudować system.
Dlatego też w mojej ocenie o wiele lepiej jest zacząć działać, korzystając np. z mojego systemu a w międzyczasie zawsze można tworzyć swój.

"Tak Chcę Przyłączyć się do Empower Network teraz..."


"A Co Ja Będę Z Tego Miał, Że Wykorzystam Twój System Do Promocji Empower Network?"

Przede wszystkim to, że jeśli zdecydujesz się współpracować ze mną w Empower Network,to ja mogę dla Ciebie wszystko stworzyć technicznie, jeśli samemu nie będziesz mógł sobie z tym poradzić. 
Po drugiebędziesz mógł zacząć działać od razu.
Po trzecie, będziesz mógł skupić się przede wszystkim na tym, żeby kierować na swoją stronę przechwytującą i blog odpowiednie osoby.
Zauważ proszę, że spośród trzech kluczowych elementów (oferty, systemu oraz ruchu) Ty musisz skupić się przede wszystkim na ruchu.
To ja za Ciebie zajmę się przedstawieniem tego przedsięwzięcia.
Nie zakładam, że mój system jest najlepszy na świecie i że nikt nie może zrobić lepszego.
Być może to Ty stworzysz coś lepszego i wtedy to Twój system będzie mógł być wykorzystywany do promocji.

"Tak Chcę Przyłączyć się do Empower Network teraz..."
 

O co mi chodzi, promując Empower Network w Polsce?

Mój cel jest dość prosty:
Skupić w jednym miejscu etyczne, uczciwe i rzetelne osoby, które swoim działaniem chcą wspierać innych.
Chcę stworzyć zespół osób, które wspierają się wzajemnie i które chcą działać w zespole aby każda osoba z tego zespołu osiągała jak największe korzyści dla siebie.
Co Ty na to?
Rozumiesz fakt, że nikt nie wie wszystkiego i jesteś gotowy do tego, żeby pracować w zespole, oddając do niego to wszystko co masz najlepsze?
Jeśli tak, to będzie mi niezmiernie miło współpracować z Tobą.
Ja nie wiem i nigdy nie będę wiedział wszystkiego.
Dlatego szukam ludzi lepszych od siebie.
W czym lepszych?
Pamiętaj, że Empower Network to pretekst...
Dokładnie tak właśnie jest.
Myślę jednak, że ten pretekst jest naprawdę wysokiej jakości i że współpraca w tym projekcie osób, które swoimi działaniami chcą wspierać siebie nawzajem i które chcą pomagać innym, pozwoli stworzyć jedną z największych grup marketingu sieciowego w Polsce.
Tak, taki jest także mój cel.
Czy jest to realny cel?
Dla mnie tak.
Pytanie, czy jest to dla Ciebie wartościowa sprawa i czy chcesz ze mną go osiągnąć.
Tylko Ty znasz odpowiedź na nie ale zanim cokolwiek zdecydujesz, przemyśl proszę to jedno zdanie:

Ludzie, którzy odnoszą sukces podejmują decyzje szybko i zmieniają je powoli (jeśli w ogóle) natomiast ludzie, którzy nie odnoszą sukcesów, podejmują decyzje powoli i zmieniają je szybko.

Wiesz więc co robić dalej... Podejmij właściwą dla siebie decyzję.

Z życzeniami sukcesu,
Dariusz Kaczmarek
P.S. Jeśli już podjąłeś decyzję, to tutaj możesz przyłączyć się do Empower Network a jeśli chcesz zobaczyć, z jakiego systemu możesz korzystać, promując ten biznes na rynku polskim, to kliknij tutaj.
P.P.S. Ta propozycja to nie jest gwarancja zarobków. Ten biznes, podobnie jak wszystko w życiu wymaga zaangażowania, determinacji oraz systematycznej pracy. Jeśli chcesz zobaczyć jakie są średnie zarobki partnerów Empower Network, to kliknij tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz